понеділок, 18 лютого 2019 р.

Вправи ,ігри та руханки з розвитку життєвих навичок на уроках «Основ здоров’я»


ГРА «ДИСКРИМІНАЦІЯ»

ПРЕДМЕТ НАВЧАННЯ:
План заняття з дискримінації може бути адаптований до інших тем стосовно проблем зі здоров'я, що призводять до дискримінації (ожиріння, фізичні вади, паління, вживання алкоголю та наркотиків, підліткова вагітність та ін.).
МЕТА:
Надати учням інформацію про негативне ставлення та дискримінацію стосовно ВІЛ.
Навчити учнів відповідних життєвих навичок.
НАВЧАЛЬНІ ЦІЛІ:
Наприкінці заняття учні повинні вміти:
1. Продемонструвати всі можливі негативні ставлення до людей, які живуть з ВІЛ.
2. Продемонструвати небезпеки, пов'язані з дискримінацією людей, які живуть з ВІЛ/СНІДом, використовуючи навички критичного та творчого мислення, прийняття рішень, ведення переговорів, емпатії, навички слухання, побудови
команди та спілкування.
МАТЕРІАЛИ:
Багато старих журналів з великою кількістю картинок, клейкі стрічки (скотч) або клей, ножиці, великі аркуші паперу.
ДІЯЛЬНІСТЬ:
♦ Створіть декілька маленьких груп.
♦ Кожній групі видайте
декілька старих журналів, клей, ножиці та великий аркуш паперу.
♦ Попросіть учнів вирізати картинки з журналів і приклеїти їх на аркуш паперу. Картинки мають зображувати людей, які, на їхню думку, є вразливими до зараження на ВІЛ.
♦ Одна група може шукати всі типи жінок, вразливих до інфікування.
♦ Інша група може шукати всі типи чоловіків, вразливих до інфікування.
♦ Кожна група має презентувати свою роботу класу, пояснюючи, чому саме цю картинку вибрала група.
♦ Учитель має мотивувати дискусії після кожної презентації.
Ця гра розвиває розуміння того, що означає дискримінація та схильність до осудження (брак емпатії). Вона також допомагає учням спілкуватися між собою, розвиває творчість і навички з прийняття рішень.



ГРА - ПРОЧИТАЙ SMS

ПРЕДМЕТ НАВЧАННЯ:
Ця гра стосується вивчення складових моніторингу фізичного здоров’я, проте може бути адаптоване щодо вивчення
нових тем з питань безпеки оселі.

МЕТА:
Навчити учнів визначати моніторинг об’єктивних та суб’єктивних показників фізичної складової здоров’я.

НАВЧАЛЬНІ ЦІЛІ:

Наприкінці заняття учні повинні вміти.
*через вміння читати SMS визначати складові моніторингу фізичної складової здоров’я.
*продемонструвати складові моніторингу фізичної складової здоров’я.

МАТЕРІАЛИ.
Малюнок мобільного телефону з екраном на якому прикріплено стрічку з буквами, чисті аркуші, фломастери.

ДІЯЛЬНІСТЬ.
*створити групи в кожній по 3-4 учня.
*кожна група отримує стрічки з завданням прочитати назву суб’єктивну та об’єктивну фізичної складової здоров’я.
*дати учням можливість відгадати, обговорити зміст складової моніторингу.
*кожна група презентує свою роботу.
Стрічки завдання.
Л А С И
П О Ч У Т Т Я С А М О
З Д А Т Н І С Т Ь П Р А Ц Е
К І С Т Ь Ш В И Д
Т Р І Й Н А С
К І С Т Ь Г Н У Ч
Т И Т А П Е
В А Л І С Т Ь В И Т Р И
Детальніше

Немає коментарів:

Дописати коментар