неділю, 17 травня 2020 р.


Завдання з Основ здоров’я з 18 по 22 травня!!!

5 клас
Тема: «Стихійні лиха. Безпека на воді».
-       опрацювати по підручнику § 28, § 29;
-       у зошиті з Основ здоров’я виконати тестову роботу № 5 по темі «Безпека в побуті і навколишньому середовищі».

6 клас
Тема: «Ти велосипедист. Безпека велосипедиста».
-       опрацювати по підручнику § 29;
-       у зошиті з Основ здоров’я виконати тестову роботу № 5 по темі «Безпека в побуті і навколишньому середовищі».

7 клас
Тема «Наркотики і ВІЛ/СНІД. Туберкульоз і ВІЛ».
-         опрацювати по підручнику § 28;
-    у зошиті з Основ здоров’я виконати тестову роботу № 4 по темі «Соціальна складова здоров’я».

8 клас
-       у зошиті з Основ здоров’я виконати тестову роботу № 5 по темі «Безпека в побуті і навколишньому середовищі».

9 клас
Тема «Розвиток людства і глобальні небезпеки».
-          опрацювати по підручнику § 29;
-     у зошиті з Основ здоров’я виконати тестову роботу № 5 по темі «Сучасний комплекс проблем безпеки».


Виконані тестові роботи, в термін до 24 травня 2020 року, відправити на поштову скриньку samojlukgalina@gmail.com для виставлення оцінок!!!


Немає коментарів:

Дописати коментар